Icoon Betalingen module van Isy School

Betaalmodule voor online betalingsverzoek

Met deze module kunnen scholen betaalverzoeken bijvoorbeeld voor de ouderbijdrage of schoolkamp via de Isy-app direct doorsturen naar de ouders/verzorgers(*). Betalingsverzoeken én automatische herinneringen zijn heel eenvoudig en voordelig via de Betalingen-module in te stellen per groep of voor alle leerlingen. Dus niet langer zelf bijhouden wie wel/niet heeft betaald, wisselen van geld, beheer van contant geld, zelfs de herinneringen kun je automatisch instellen. De Isy-app draagt zorg over de ontvangen betalingen, overzichten, aanmaningen en maakt na de deadline het totaal ontvangen eindbedrag over naar de ingestelde bankrekening.

Meerdere betaalverzoeken

Maak een verzoek voor schoolreisje, kamp, ouderbijdrage of andere activiteit

In de Isy-app kunnen één of meerdere verschillende betaalverzoeken tegelijkertijd worden aangemaakt. Een betaalverzoek kan voortijdig aangemaakt worden met een publicatiedatum. Aan de hand van deze datum krijgen de ouders/verzorgers automatisch een mailbericht of pushnotificatie waarin zij het betaalverzoek ontvangen en waarvoor en per welke datum deze moet zijn voldaan. Eventueel is het voor de ouders ook mogelijk om het bedrag gespreid te betalen. Desgewenst kunnen online betaalverzoeken ook worden uitgeprint, bijvoorbeeld voor betaling door een bewindvoerder.

Automatische herinneringen

Stel in of je automatisch herinneringen wilt bij een betaalverzoek

Ouders/verzorgers die vergeten of verzuimen om te betalen, krijgen automatisch een herinnering toegestuurd. De eerste herinnering wordt 14 dagen voor de vervaldatum toegezonden. Bij het uitblijven van de betaling volgt een week voor de deadline een laatste herinnering. Gaat het om een vrijwillige bijdrage, dan kan de mogelijkheid van de automatische herinnering worden uitgezet.

Uitkeren betaling aan de school

De ontvangen betalingen worden door ISY overgeboekt naar de schoolrekening

De ouders/verzorgers hebben de mogelijkheid om via de Isy-app de betaling te voldoen via iDEAL, internetbankieren of een bankoverschrijving. De betalingen worden verwerkt via de betalingsprovider Molly. Na de door de school ingestelde vervaldatum, volgt per de 1e van de maand een afrekenstaat met alle ontvangen bedragen. Het totaalbedrag wordt rond de 15e van de betreffende maand overgeboekt naar het bij Isy School bekende rekeningnummer van de school.

Kosten voor de extra Betalingen-module

De meerkosten voor het gebruik van deze Isy Betalingen module bedragen € 1,55 excl. btw per leerling per schooljaar. Isy School zal jaarlijks een factuur opmaken op basis van het aantal leerlingen die per 1 oktober in uw Isy-app geregistreerd staan. De betaalmodule is per jaar opzegbaar. Dit staat verder los van het gebruik van de ISY basis app.

Huidige Isy-app uitbreiden met de Betalen-module

Na activatie ontvang je direct een e-mail met de uitleg en werking van de Betalingen-module.

Voor het innen van betalingen voor het overblijven is er de extra Overblijven-module

Heb je verder nog vragen over de Betalingen-module?

Bel, mail of vul ons contactformulier in. Wij horen graag van je!