Ontdek de vele voordelen van ISY

voor jou als ouder/verzorger van je kind(eren)

Door ISY beter betrokken bij de school van je kind(eren)

Stel je voor dat alle communicatie tussen jouw en de school, zonder tussenkomst van jouw kind, overzichtelijk en centraal is geregeld. Alle communicatie via één handige app. Ontdek waarom de ISY app zo ideaal is voor jou als ouder/verzorger.

Image ouderbetrokkenheid

Directe afstemming met leerkracht / school

Via ISY ontvang je Nieuws met betrekking tot je kind(eren), groep en school. Reageren op specifieke nieuws items is mogelijk. Via de Chat kun je met de school of de leerkracht zaken afstemmen, zonder dat je het mobiele nummer van de leerkracht weet. Een Oudergesprek inplannen op jouw gewenste tijd gaat nog makkelijker omdat je zelf een tijdslot kan kiezen die voor jou het beste uitkomt. Ook kun je Toestemming verlenen op bepaalde zaken die door de school worden gevraagd.

Bekijk hier alle ISY mogelijkheden »

ISY App in je eigen taal

Behalve Nederlands, is ISY ook zelf in te stellen in het Engels, Duits, Frans, Arabisch, Perzisch, Russisch, Turks, Oekraïens en Pools. Stel in ISY de gewenste taalversie in en zowel de navigatie als de berichten van school zijn dan in de door jou gekozen taal te lezen. Maar ook reageren kan in je eigen taal, de leerkracht krijgt automatisch de Nederlandse vertaling te zien.

Zo maakt ISY oudercommunicatie voor iedereen te begrijpen!

Isy school is meertalig.
leraren: communicatie

Absenties met één klik doorgeven

Kan jouw kind niet naar school vanwege een doktersafspraak, tandartsbezoek of ziekte? ISY Absenties maakt het super eenvoudig om de afwezigheid van je kind door te geven aan school. Geef de reden, datum en tijdstip van afwezigheid door. De leerkracht is dan direct op de hoogte en kan ook nog een terugkoppeling geven.

Naast de nieuwsitems krijg je via de Agenda inzicht in de geplande vakantiedagen, studiedagen en schoolactiviteiten, die je direct kan toevoegen aan je eigen Outlook agenda.

Altijd actueel up-to-date!

Fotoboek alleen toegankelijk voor ouders / verzorgers basisschool

Met de komst van de AVG-wetgeving werd het voor de basisscholen moeilijk om foto’s openbaar te delen met ouders en/of verzorgers. ISY Fotoboek biedt wel de mogelijkheid om foto’s te delen en te downloaden met alleen de ouders/verzorgers van de klas/school.

Zo krijg je een kijkje in de groep van je kind(eren) en blijf je op de hoogte van de belevenissen.

ouders: toegang tot fotoalbum

Overblijven eenvoudig geregeld

Je houdt overzicht in je overblijf tegoeden en dagen.

• Je koopt online tegoeden en betaalt deze direct via iDEAL.
  • Zet je tegoeden in op dagen dat jouw kind overblijft.
  • Wijzigingen kun je vooraf regelen of op de dag van overblijven zelf.
  • Geen gedoe meer met briefjes of kleingeld.

Met ISY Overblijven regel je eenvoudig het overblijven van jouw kind(eren).

Interesse in de ISY app voor de school van jouw kind(eren)?

Ben je enthousiast over de ISY-app en zou jij ook willen dat de school van jouw kind(eren) ISY gaat gebruiken? Laat ons weten welke school het betreft. Als je ook de naam van een leerkracht of het schoolhoofd doorgeeft, dan nemen wij hierover contact op met de school van je kinderen.

Wil je meer weten over wat Isy School als oudercommunicatie systeem voor jouw basisschool kan betekenen?
Wil je een presentatie  of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op!

Je kan het natuurlijk ISY ook rechtstreeks voordragen aan de school of voorleggen aan de ouderraad.

Meer specifieke informatie over ISY voor leerkrachten en scholen is te vinden onder modules »

Gratis online GEZIN-magazine

Iedere twee maanden brengt ISY School het online GEZIN-magazine uit speciaal voor alle ouders/verzorgers van basisschool leerlingen. Het bevat interessante artikelen over opvoeding en gezinsproblematiek.

Het GEZIN-magazine is GRATIS en voor iedereen aan te vragen.

Gratis online GEZIN-magazine