Ontdek de vele voordelen van ISY

voor jou als leerkracht en als school

ISY voordelen voor jou als leerkracht en als school

Je kunt verschillende media inzetten om ouders te bereiken; briefjes in de schooltas, e-mailen, berichtjes via de telefoon of de website, het prikbord in de gang of zelf de website. Maar het kan zo veel makkelijker en duidelijker! Wij vertellen je graag de voordelen van een oudercommunicatie systeem voor jouw school.

Maak van oudercommunicatie kinderspel!

Eén applicatie voor alle basisschool oudercommunicatie

ISY heeft 12 handige modules die je als school kunt inzetten om de optimale oudercommunicatie te bereiken. Je bepaalt als basisschool zelf welke ISY modules je wenst te gebruiken, welke personen toegang hebben tot die informatie en welke informatie je deelt en met wie.

Meest complete én voordeligste oudercommunicatie app in Nederland!

Isy School - Helpdesk voor alle support vragen
Image boek tijdwinst

Directe communicatie voorkomt tijdverlies en kosten

In plaats van iedere leerling een briefje mee naar huis te geven, zorgt ISY ervoor dat de boodschap niet langer te laat of niet aankomt bij (beide) ouders/verzorgers. En doordat er minder papier en inkt nodig is, is het ook nog eens goed is voor het milieu!

Tijdrovende taken zijn met ISY overzichtelijk, eenvoudig en snel geregeld.

Alle berichten automatisch vertaald in de gewenste taal

Doordat allochtone ouders/verzorgers niet altijd de Nederlandse taal (helemaal) machtig zijn, worden in ISY alle berichten automatisch vertaald naar de taal zoals deze door de ouders/verzorgers zelf is ingesteld. Dus het is niet langer nodig om zelf berichten te vertalen naar het Engels, Duits, Frans, Arabisch, Perzisch, Russisch, Turks. Oekraïens en Pools.

Zo wordt het informeren van ouders/verzorgers nog makkelijker!

Isy school is meertalig.
voordelen: AVG-wetgeving

Veilig en volgens de AVG-wetgeving

Binnen ISY wordt gebruik gemaakt van groepen. Alleen geselecteerde groepen hebben toegang tot bepaalde informatie en/of (foto)bestanden. Alle gegevens worden veilig opgeslagen op een datacentra in Nederland. Zowel het inloggen als de gegevens in ISY lopen uitsluitend over een beveiligde SSL verbinding. Tevens biedt ISY basisscholen de mogelijkheid om een Verwerkersovereenkomst te laten ondertekenen.  ISY School is deelnemer aan het Convenant Digitale Onderwijsmiddelen en Privacy.

Via digitale ondertekening van toestemmingsverklaringen voldoe je aan de AVG-richtlijnen.

Beheer centraal en per leerkracht

Alle oudercommunicatie via ISY kan centraal én per leerkracht lopen. De ouders/verzorgers ontvangen alle schoolinformatie  altijd rechtstreeks binnen via de ISY app. ISY heeft zowel een beveiligde koppeling met Rovict ESIS als met ParnasSy om het werk voor alle medewerkers binnen de basisscholen nog gemakkelijker te maken.

Zo hou je alles in eigen handig in beheer, gekoppeld, veilig en centraal!

voordelen: alles in eigen beheer
Isy School - het ouderportaal dat blijft ontwikkelen

Makkelijk op te starten en gebruiksvriendelijk

ISY is een zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk systeem. ISY kun je gebruiken op zowel je computer, als app op je mobiel en tablet. De ISY app is te downloaden voor Android (via Google Play) en voor Apple (via de App Store). Slechts een korte introductie is voor de basisschool en de leerkrachten nodig om met ISY te beginnen. Ouders/verzorgers kunnen zelfs zonder uitleg ISY al direct gebruiken.

Alles wijst zichzelf met gebruikerstips in de verschillende modules. Achter de schermen verbeteren we continue de mogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid. Kom je er toch even niet uit, dan staat onze helpdesk zowel telefonisch als via e-mail voor je klaar.

Meest complete én voordeligste oudercommunicatie app in Nederland!

ISY Basis bestaat uit 10 standaard modules en biedt voor € 2,25 per leerling/per schooljaar het meest voordelige en complete oudercommunicatie-pakket in Nederland. Optioneel is het basispakket aan te vullen met ISY Overblijven (gratis voor scholen), ISY Betalingen (€ 1,55 per leerling/per schooljaar) en het Gratis GEZIN Magazine.

Bovendien kun je ISY 1 maand GRATIS uitproberen!

Isy School Agenda. Iedereen altijd up-to-date

Overtuigd van de ISY mogelijkheden?

Probeer ISY één maand gratis op proef!

Meer info over oudercommunicatie?

Wil je meer weten over wat Isy School als oudercommunicatie systeem voor jouw basisschool kan betekenen?
Wil je een presentatie  of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op!