Starten met ISY

Gratis proefperiode van een maand!

Gebruiksvriendelijk systeem

De installatie van ISY binnen jouw school wordt volledig kosteloos door Isy-School gedaan. ISY is een zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk systeem, zodat er slechts een korte introductie nodig is, waarin we zowel aan de leerkrachten als de verantwoordelijke voor de schooladministratie het ISY systeem uitleggen. Ouders/verzorgers kunnen zonder uitgebreide uitleg direct de ISY-app gebruiken! Alles wijst zichzelf. Kom jij, je collega’s, ouders/verzorgers er niet direct uit, dan staat onze helpdesk zowel telefonisch als via e-mail voor je klaar! Wel zo makkelijk.

Isy School - gebruiksvriendelijk voor ouders en de school
Direct aan de slag met Isy School

Zelf de benodigde modules bepalen

ISY heeft 10 basis modules, waarvan je als school zelf kunt bepalen welke je wilt inzetten om de optimale oudercommunicatie te bereiken. Je kunt direct aan de slag als je een module activeert. Wil je een extra betaalde module activeren, zoals ISY Overblijven of ISY Betalingen? Dan nemen wij de mogelijkheden graag persoonlijk met je door, zodat je deze hierna ook direct kan starten.

ISY blijft ontwikkelen

Achter de schermen werken wij continue aan de optimalisatie en ontwikkeling van ISY. Dit doen wij door de ontwikkelingen in de markt te volgen en hierop in te spelen. Tevens luisteren wij naar onze gebruikers, hun ervaringen en wensen. Zo werken wij aan hét meest gebruiksvriendelijke oudercommunicatie systeem en boeken we samen het beste resultaat!

Isy School - uitbreiden met betaalde modules

Wij bieden jouw school twee mogelijkheden om te starten met ISY

■ Gratis een (online) demonstratie
Persoonlijke en complete uitleg van alle ISY mogelijkheden en werking van de modules.
Bel of mail om een een (online) demonstratie in te plannen »

■ Gratis 3 maanden proefdraaien
Wij maken een compleet ISY account voor je school aan en wij leggen je graag via online tips, filmpjes en via de telefoon of mail uit hoe de verschillende modules werken.

Overtuigd van de ISY mogelijkheden?

Start ISY gratis proefperiode nu!

Vul onderstaand formulier in en je kunt gelijk met ISY beginnen!

Na je aanmelding stemmen wij de activering van ISY telefonisch verder met je af.